FAQ

1. Kto może zarejestrować się na targi Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw?

Wszyscy wystawcy, dilerzy monet, znaczków, medali, akcji historycznych i obligacji, mennice narodowe, poczty i banki, jak również prywatni kolekcjonerzy mogą zarejestrować się jako uczestnicy targów.

2. Kiedy odbędą się Targi?

Monety Expo Warsaw odbędą się w pierwszy weekend września, w dniach: od 1-go do 2-go września 2017.

3. Gdzie odbędą się Targi?

Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw odbędą się w Warszawie, w Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy. Mieści się przy ul. Bracka 25.

4. Kto jest organizatorem Targów?

Targi organizowane są przez Polskie Biuro Numizmatyczne Sp. z o.o.

5. Jak mogę zarejestrować się na Monety Expo Warsaw?

Wystawcy mogą zarejestrować się wypełniając formularz aplikacyjny, dostępny w zakładce “Dla wystawców” i wysyłając wypełniony formularz e-mailem.

e- mail: info (at) monetyexpowarsaw.pl

6. Do kiedy muszę się zarejestrować?

Ostateczny termin rejestracji to 15 lipca 2017.

7.  Ile kosztuje wynajem powierzchni wystawienniczej?

Wszystkie ceny dotyczące powierzchni wystawienniczej (także stołów, stoisk, standów, itp.) zamieszczone są w zakładce “Cennik”.

8. Jakie są opcje wynajmu powierzchni wystawienniczej?

Pełna lista opcji wynajmu powierzchni wystawienniczej dostępna jest w zakładce “Cennik”.

9. Gdzie mogę się zatrzymać na czas Targów?

Na czas targów polecamy hotel Radisson Blu Sobieski, który przygotował specjalną ofertę cenową dla wystawców i odwiedzających Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw. Specjalna oferta cenowa będzie obowiązywać po użyciu przy rezerwacji specjalnego hasła uprawniającego do zniżki.

Więcej informacji można znaleźć w zakładce “Hotel”.

10. Jak mogę dojechać na miejsce Targów?

By uzyskać wskazówki dojazdu na Targi, prosimy przejść do zakładki “Miejsce Targów”.

11. Czy mogę zorganizować aukcję podczas Targów?

Zachęcamy wszystkich wystawców i dilerów do zorganizowania aukcji podczas Targów Monety Expo Warsaw. Sala aukcyjna zlokalizowana będzie w osobnym pokoju konferencyjnym, w tym samym budynku. Dla uzyskania szczegółowych informacji prosimy przejść do zakładki “Aukcja”.

12. Jakie są godziny otwarcia i zamknięcia Targów dla wystawców?

Czwartek 31 sierpnia: 16.00 / 18.00 – dzień przyjazdu, czas na przygotowanie standów/stoisk.

Piątek 1 września: 8.00 / 16.00 – dzień targów.

Sobota 2 września: 8.00 / 16.00 – dzień targów.

13.  Gdzie mogę coś zjeść podczas Targów?

Na Targach obecna będzie firma cateringowa, odpowiedzialna za dostarczanie jedzenia, napojów i przekąsek. Wewnątrz hali stanie też punkt gastronomiczny. Na życzenie, możliwe jest również dostarczenie jedzenia bezpośrednio do stoiska wystawcy.

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na jakiekolwiek interesujące Państwa kwestie, prosimy o kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce “Kontakt”.