FAQ

1. Kiedy odbędą się targi?

Targi Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw odbędą się w pierwszy weekend września, od 1 do 3 września 2017 roku.

2. Gdzie odbędą się targi?

Targi Monety Expo Warsaw odbędą się w Warszawie, w Polsce, w Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy Centrum EXPO XXI znajduje się na ul. Bracka 25.

3. Jakie artykuły będą oferowane kupującym podczas targów?

Monety Expo Warsaw  to targi numizmatyczne. Podczas targów będzie możliwość kupienia (nowych oraz historycznych):

Monet, Medali, Banknotów, Papierów Wartościowych, Literatury i Katalogów, Akcesoriów kolekcjonerskich.

Fila Expo Warsaw to targi filatelistyczne. Podczas targów będzie możliwość kupienia (nowych oraz historycznych):

Znaczków, Listów, Kopert Pierwszego Dnia Obiegu, Literatury i Katalogów, Akcesoriów kolekcjonerskich.

4. Ile kosztuje wstęp na targi?

Jednodniowy bilet wstępu – 10 PLN.

Bilet pierwszeństwa “early bird” (wstęp od 8:00) – 100 PLN w przedsprzedaży

Bilet pierwszeństwa “early bird” (wstęp od 8:00) – 140 PLN cena regularna

Bilet grupowy – grupa min. 10 osób – 8 PLN od osoby

Odwiedzający poniżej18 roku życia oraz kobiety – wstęp bezpłatny

Studenci z ważną legitymacją – wstęp bezpłatny

5. Jak mogę kupić bilet wstępu?

Bilety można zakupić w dniu imprezy,  przed wejściem do hali, w której odbędą się Targi.

6. Ilu wystawców i z jakich krajów pojawi się na targach Monety i Fila Expo w Warszawie?

Dziesiątki wystawców z całego świata przyjedzie do Warszawy, łącznie z wieloma krajowymi sprzedawcami monet i znaczków. Podczas pierwszej edycji targów gościliśmy wystawców z Portugalii, Włoch, Niemiec, Francji, jak również ze Stanów Zjednoczonych i Jordanii. Obecne były także poczty Danii i Wysp Owczych. Lista wystawców obecnej edycji zostanie opublikowana w sierpniu tego roku. Kompletna lista wystawców, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach, jest umieszczona na stronie targów w zakładce “Lista Wystawców”.

7. Czy podczas targów przeprowadzane będą aukcje numizmatyczne?

Podczas targów organizatorzy planują przeprowadzenie kilku aukcji numizmatycznych oraz aukcji znaczków. Pokój aukcyjny znajdować się będzie w oddzielnej sali konferencyjnej. Więcej informacji znajduje się w zakładce “Aukcja”.

8. Jak dojechać na Targi?

Centrum EXPO XXI znajduje się w centrum Warszawy. Wskazówki dojazdu znajdują się w zakładce “Miejsce Targów”.

9. Jakie są godziny otwarcia targów?

Piątek 1 września: 10.00 / 16.00

Sobota 2 września: 10.00 / 16.00

10. Czym jest bilet “early bird” oraz jaka jest cena takiego biletu?

Bilet typu “early bird” jest przeznaczony dla tych kupujących, którzy chcieliby przyjść na targi przed oficjalnym rozpoczęciem imprezy, przed innymi kupującymi, w celu zakupienia najciekawszych i najrzadszych monet czy znaczków jako pierwsi. Cena takiego biletu jest wyższa od ceny zwykłego biletu wstępu. Bilet “early bird” kosztuje 140 PLN lub 100 PLN w przedsprzedaży. Bilet upoważnia do wstępu na targi od godziny 8:00 rano. Dzięki temu “ranne ptaszki” są w stanie kupić najciekawsze, czasem bardzo rzadkie i trudno dostępne okazy monet czy znaczków.

Formularz zamówienia biletu “early bird” do ściągnięcia.

11. Nie jestem z Warszawy. Gdzie mogę się zatrzymać na czas targów?

We współpracy z hotelem Radisson Blu Sobieski w Warszawie przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową dla wystawców i odwiedzających targi Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw.

Hotel Radisson Blu Sobieski posiada dogodne położenie względem warszawskiego lotniska im. F.Chopina. Z lotniska można dotrzeć do hotelu zarówno transportem publicznym, pociągiem jak i taksówką. Z Dworca Centralnego do hotelu można dotrzeć tramwajem lub autobusem.

W celu uzyskania szczegółowych informacji i cen, prosimy przejść do zakładki  HOTEL.

Jeśli nie znaleźli Państwo informacji, których Państwo poszukiwali zapraszamy do skorzystania ze specjalnego formularza kontaktowego, który znajduje się w zakładce “Kontakt”.