FAQ

1. Kiedy odbędą się targi?

Targi Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw odbędą się w pierwszy weekend września, 1 i 2 września 2017 roku.

2. Gdzie odbędą się targi?

W tym roku, po raz pierwszy, targi odbędą się  w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy przy ul. Bracka 25 w Warszawie. Nowa lokalizacja znajduje się w ścisłym centrum miasta.

3. Jakie artykuły będą oferowane kupującym podczas targów?

Monety Expo Warsaw  to targi numizmatyczne. Podczas targów będzie możliwość kupienia (nowych oraz historycznych):

monet, medali, banknotów, papierów wartościowych, literatury i katalogów, akcesoriów kolekcjonerskich.

Fila Expo Warsaw to targi filatelistyczne. Podczas targów będzie możliwość kupienia (nowych oraz historycznych):

znaczków, listów, kopert pierwszego dnia obiegu, literatury i katalogów, akcesoriów kolekcjonerskich.

4. Ile kosztuje wstęp na targi?

Jednodniowy bilet wstępu – 10 PLN.

Bilet pierwszeństwa “early bird” (wstęp od 8:00) – 100 PLN w przedsprzedaży

Bilet pierwszeństwa “early bird” (wstęp od 8:00) – 140 PLN cena regularna

Bilet grupowy – grupa min. 10 osób – 8 PLN od osoby

Odwiedzający poniżej 18 roku życia oraz panie – wstęp bezpłatny

Studenci z ważną legitymacją – wstęp bezpłatny

5. Jak mogę kupić bilet wstępu?

Bilety można zakupić na miejscu podczas Targów.

6. Ilu wystawców i z jakich krajów pojawi się na targach Monety i Fila Expo w Warszawie?

Dziesiątki wystawców z całego świata przyjedzie do Warszawy, łącznie z wieloma krajowymi sprzedawcami monet i znaczków. Podczas pierwszej edycji targów gościliśmy wystawców z Portugalii, Włoch, Niemiec, Francji, jak również ze Stanów Zjednoczonych i Jordanii. Obecne były także poczty Danii i Wysp Owczych. Lista wystawców obecnej edycji zostanie opublikowana w sierpniu tego roku. Kompletna lista wystawców, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach, jest umieszczona na stronie targów w zakładce “Lista Wystawców”.

7. Czy podczas targów przeprowadzane będą aukcje numizmatyczne?

W tym roku nie będzie przeprowadzana aukcja, ale wśród wystawców znajdują się Domy Aukcyjne, które będą przyjmować artykuły kolekcjonerskie na przyszłe aukcje.

8. Jak dojechać na Targi?

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, przy ul. Brackiej 25.

Wygodny dojazd metrem do stacji Centrum lub tramwajem do przystanku Krucza (tramwaje: 7, 9, 22, 24, 25), lub autobusem do przystanku Krucza (autobusy:  107, 111, 116, 117, 127, 128, 158, 171, 175, 180, 222, 503).

9. Jakie są godziny otwarcia targów?

Piątek 1 września: 10.00 / 16.00

Sobota 2 września: 10.00 / 16.00

10. Czym jest bilet “early bird” oraz jaka jest cena takiego biletu?

Bilet typu “early bird” jest przeznaczony dla tych kupujących, którzy chcieliby przyjść na targi przed oficjalnym rozpoczęciem imprezy, przed innymi kupującymi, w celu zakupienia najciekawszych i najrzadszych monet czy znaczków jako pierwsi. Cena takiego biletu jest wyższa od ceny zwykłego biletu wstępu. Bilet “early bird” kosztuje 140 PLN lub 100 PLN w przedsprzedaży. Bilet upoważnia do wstępu na targi od godziny 8:00 rano. Dzięki temu “ranne ptaszki” są w stanie kupić najciekawsze, czasem bardzo rzadkie i trudno dostępne okazy monet czy znaczków.

Formularz zamówienia biletu “early bird” do ściągnięcia.

11. Nie jestem z Warszawy. Gdzie mogę się zatrzymać na czas targów?

We współpracy z hotelem Radisson Blu Sobieski w Warszawie przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową dla wystawców i odwiedzających targi Monety Expo Warsaw i Fila Expo Warsaw.

Hotel Radisson Blu Sobieski posiada dogodne położenie względem warszawskiego lotniska im. F.Chopina. Z lotniska można dotrzeć do hotelu zarówno transportem publicznym, pociągiem jak i taksówką. Z Dworca Centralnego do hotelu można dotrzeć tramwajem lub autobusem.

W celu uzyskania szczegółowych informacji i cen, prosimy przejść do zakładki  HOTEL.

Jeśli nie znaleźli Państwo informacji, których Państwo poszukiwali zapraszamy do skorzystania ze specjalnego formularza kontaktowego, który znajduje się w zakładce “Kontakt”.